Hans van Wezel
Keurig op geleverd
Keurig op geleverd
Product voldoet thans aan de verwachtingen Bezorging was niet volgens afspraak wegens vertraging van GLS door foutieve verzending
Precies op tijd geleverd.
Beetje ingewikkeld om te installeren, we hebben moeten bellen
Artikel is niet goed echter hun reageren nergens op ivm terug sturen
de bijsluiter van dit product zou zeker duidelijker kunnen. Ik heb geen contact gehad met de verkoper
De aankoop was prima
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.