Bert van de Pol
Goed, van begin tot eind.
Goed, van begin tot eind.
Alles super goed geregeld. Met e-mails goed op de hoogte gehouden van de stappen in het proces.
Goede snelle service. Hele mooie set. Helaas waren er wel 3 borden met best wat diepe krassen erop. Teveel moeite om terug te sturen maar toch wel jammer.
Ik heb de ovenschaal 23 april besteld en ik heb 'm nog steeds niet ontvangen (en post.nl ook nog niet, het ligt dus niet aan de bezorger).
Alles naar wens, wel was ik verbaasd dat het geleverde product werd afgeleverd in groot verpakkingsmateriaal dat niet in verhouding was met de inhoud.. Als het mogelijk is… minder verpakkings materiaal gebruiken
Niet voorradig in de Blokker, in de winkel online bestelt en betaalt en netjes volgende dag in huis!
Gewoon goed
Duurde in totaal 12 dagen (en nog een keer zelf achteraan gaan) voordat ik een retourlabel ontving.
Product was snel geleverd en zag er uit zoals omschreven
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.