j heuts
Jammer dat de handleiding alleen in het Frans was. Heb op internet een Nederlandse handleiding gezocht.
Jammer dat de handleiding alleen in het Frans was. Heb op internet een Nederlandse handleiding gezocht.
Op de advertentie stond een set. Maar ik kreeg maar 1 ding. Dat niet eens compleet is. Ik wil het terug sturen en heb er een email over gestuurd. Maar krijg geen reactie. Ik wil m'n geld terug en retourneren. Ik wil een andere set kopen. geld terug
Compleet verkeerd product geleverd. Telefonisch niet bereikbaar.
Behandeling OK
Verkeerde model geleverd. Kon niet geruild worden, moest het terugsturen en opnieuw bestellen. Maar wie garandeert mij dat dan wel het juiste model wordt geleverd?
Een peppa big bed voor me dochter besteld, het bed in elkaar gezet me dochter van 2 gaat erop liggen en het hoofdbord zakt gelijk neer me dochter valt op de grond bed kapot blijkt het geen hout maar heel goedkoop materiaal te zijn! Levensgevaarlijk!!
Het ging heel goed en snel
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.