De-Basis
Contactinformatie
Over De-Basis
- Reisbagage
- Camping / Outdoor.
- Fietstassen en boodschappentrolleys
Je vind onze producten terug door heel Europa en nu dus ook op Blokker.nl! Wij wensen je alvast veel plezier met jouw aankoop en je kan natuurlijk altijd contact met ons opnemen bij vragen en/of opmerkingen. Onze klantenservice is geopend van: 09.00 tot 17.00, maar je kan ons natuurlijk altijd mailen op: verkoop@debasisbv.nl !
Beoordelingen van onze klanten
Mariëlla Erkens
Contact nvt, geen contact gehad. Ging allemaal,prima.
Els Ulehake
1e maal en super tevreden met de afhandeling.
Peer Teeuwen
Anneke Hogeboom
Alles is goed verlopen.
M Kiratzis
Adrie de Maillie
Gls bezorging wat minder
Thea Wierenga
Bezorging perfect op tijd. Goed op de hoogte gehouden door verzender.
I. de Rijk
Weing op aan te merken. Lezen, beslissen, bestellen en vlot geleverd.
Astrid Linden
Netjes en snel geleverd
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice op verkoop@debasisbv.nl
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel ) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker. Wij versturen met GLS binnen 2 werkdagen
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.