Frank van Teunenbroek
Ik heb late n weten dat het product niet past op het doel en dat ik het wil retour zenden. Tot nu toe geen antwoord ontvangen. Het is niet moeilijk te veronderstellen wat ik hiervan vind. Met vriendelijke groeten
Ik heb late n weten dat het product niet past op het doel en dat ik het wil retour zenden. Tot nu toe geen antwoord ontvangen. Het is niet moeilijk te veronderstellen wat ik hiervan vind. Met vriendelijke groeten
De retour is nog steeds niet afgehandeld. Nu al 5 dagen in behandeling.
Was top gegaan !
Ik ben zeer tevreden hoe alles is verlopen.
Snelle levering, goed product.
De verkoopster wees mij erop.dat Blokker ook onderdelen van een DE-apparaat kon leveren..Dat scheelde voor ons veel geld..
Ik ben heel erg blij
The item is not delivered at all and instaspares doesn’t even answer the call. It was promised as next day delivery while ordering but till now the item is not delivered
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.