Kettler-Benelux
Contactinformatie
Over Kettler-Benelux
Het merk KETTLER staat voor maximale functionaliteit, hoogwaardig design en gecontroleerde kwaliteit 'Made in Germany'.
Sommige van onze producten hebben geschiedenis geschreven: Met de wereldwijd eerste aluminium fiets veroorzaakte KETTLER in 1977 een revolutie in de fietsenwereld. De hometrainer "Golf' ontwikkelde zich in de jaren tachtig tot het favoriete fitnessapparaat van Europa. Met de KETTCAR groeiden generaties kinderen en jongeren op en de eerste weerbestendige aluminium tafeltennistafel staat tegenwoordig nog voor toekomstgerichte functionaliteit.
Uit het kleine bedrijf dat Heinz Kettler in 1949 in Ense-Parsit in het Sauerland heeft opgericht, is inmiddels een wereldwijd concern gegroeid. Onze medewerkers staan in voor de ontwikkeling, productie en verkoop van innovatieve producten die de actieve vrijetijdsbesteding van alle generaties vorm geven en bijdragen aan een hoge levenskwaliteit. Een fundamentele pijler van het succesverhaal van KETTLER is naast functionaliteit, gebruiksvriendelijke bediening en superieur ontwerp vooral gecontroleerde kwaliteit.
Het retourneren van uw bestelling is gratis. Producten dienen binnen 14 dagen te worden geretourneerd. De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen: Retouren kunnen wij alleen accepteren mits in de originele verpakking en ongebruikt. Tevens de verpakking niet beschrijven en of overmatig plakband gebruiken. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van ma t/m do 8.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 16.00 uur.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.