TOOP
Contactinformatie
Over TOOP
Je bestelling wordt altijd gratis verzonden met DPD. Je ontvangt een track & trace code zodra we je bestelling verzonden hebben, zodat je de zending kunt volgen.
Het team van TOOP B.V. bestaat uit vakkundig personeel waar je altijd bij terecht kunt voor advies en serviceverlening vóór, tijdens en na je aankoop.
Klantenservice openingstijden:
Ma t/m vrij: 10.00 - 18.00 uur
Beoordelingen van onze klanten
P Duerinck
Jacobus Van den Heuvel
👍Goed
Henny Akkerman
Tot nu toe ben ik niet tevreden. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvongen en ook geen mail gehad waarom niet
Natasha Minderman
Kreeg geen verzendbevestiging. Achteraan gemaild. Bericht dat ze het product niet meer konden leveren. Zeer slecht en teleurstellend.
Alex De Sutter
Eerst mijn pakket niet ontvangen. Netjes alles geregeld en binnen 24 uur hadden we het binnen. Top.
Ewout Suurmond
Pakket nooit geleverd en er werd niet gecommuniceerd.
Gerrit Gaasterland
S Heemstra
Ernie Abels
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.