Els Rutte-Bruinsma
De koffer oogt wat zwakkig, maar ik ben er nog niet mee weg geweest. Ik had graag op voorhand op de website aangegeven wanneer het bezorgd moest worden. Nu moest ik op de mail wachten.
De koffer oogt wat zwakkig, maar ik ben er nog niet mee weg geweest. Ik had graag op voorhand op de website aangegeven wanneer het bezorgd moest worden. Nu moest ik op de mail wachten.
Alles prima
De-Basis verstuurde niet het juiste product. Ik ontving een heel ander model. Het retourneren verloopt niet soepel Zolang het niet correct afgehandeld is bestel ik niets meer bij Blokker + De-Basis.
Snelle service en een goed product
Zowel levering- als product was prima. Zou zeggen:"Ga zo door!".
Contact nvt, geen contact gehad. Ging allemaal,prima.
1e maal en super tevreden met de afhandeling.
Alles is goed verlopen.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.