Retourneren of ruilen van je (online) aankoop in één van onze winkels


Op dit moment is het vanwege de Corona maatregelen niet mogelijk om jouw online en/of winkelaankopen te ruilen en te retourneren in onze winkels.


Retourneren/Ruilen winkel aankoop

Op dit moment is het vanwege de Corona maatregelen niet mogelijk om jouw winkelaankoop te ruilen of te retourneren. Zodra de winkels weer volledig open mogen, kun je hiervoor weer bij ons terecht. De periode dat de winkels gesloten zijn geweest, wordt niet meegenomen in de zichttermijn.


Let op: vanaf 10 februari zijn onze winkels afhaalpunten voor online- en Bellen & Bestellen bestellingen en vanaf 3 maart voor winkelen op afspraak. Artikelen retourneren is dan nog steeds niet toegestaan. Dit kan pas weer wanneer de winkels volledig als winkel geopend mogen worden. 


Online aankoop ruilen of retourneren in de winkel

Vanwege de huidige Corona maatregelen is het niet mogelijk om jouw online aankoop te ruilen of te retourneren in een van onze winkels. Wil je jouw online aankoop ruilen of retourneren, dan dien je dit te doen door het artikel retour te sturen via een van de PostNL locaties. Hoe dit werkt vind je hier.


Belangrijk:

  • Onze producten kunnen alleen geretourneerd of geruild worden met teruggave van het volledige aankoopbedrag als deze niet gebruikt zijn en compleet inclusief accessoires worden geretourneerd. De producten dienen, als redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakkingen te worden geretourneerd.
  • Het is niet mogelijk om een retournering te annuleren. Wil je het artikel toch wel hebben, bestel dan opnieuw. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.