P.A. PRAAT
00,00 slim bedrijf. Ik was thuis op nr 54 2e etage. Zij bellen op nr 54 1e etage en doen briefje in de bus dat pakket op nr 52 is afgegeven.
00,00 slim bedrijf. Ik was thuis op nr 54 2e etage. Zij bellen op nr 54 1e etage en doen briefje in de bus dat pakket op nr 52 is afgegeven.
Het zou de volgende dag geleverd worden, maar 3 dagen later nog geen verzendbevestiging. Mail gestuurd waar de bestelling bleef, daarna gebeld om bestelling maar te annuleren. Vervolgens 2 dagen later krijg ik een reactie op de mail dat het druk is..
Snelle levering - werkt prettig met 2 laden - uitstekend product - leuke aanbieding op Blokker site
Geen contact met verkoper gehad Verder alles zeer goed
Het eerste pakket was kwijt, toen zou er een nieuwe gestuurd worden. Twee dagen later nog niets in huis, toen bleek er niets verstuurd te zijn. Weer gebeld, toen moest er eerst een onderzoeken gestart worden. Hele slechte service!!!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.