Jeroen Blom
Snel en compleet, goed verpakt.
Snel en compleet, goed verpakt.
Alleen dpd was slecht
Was niet de volgende dag in huis zo als in de beschrijving stond
prima product grootverpakking prima prijs
Product, levering, verpakking en leversnelheid conform de omschrijving. Gewoon goed!
Product is gewoon prima. Levering zou volgende dag in huis zijn, dat werd 5 dagen later (Zonder erover te berichten). Klantencontact is niet bereikbaar met de telefoon. Prima dat het wat langer duurt, maar dan duidelijk en eerlijk over zijn
De bezorging verliep via GLS dus was weer even wennen aan de gebrekkige onjuiste informatie over de bezorging. Is natuurlijk druk in december, dat snap ik ook, maar hier kan je als ontvanger geen pijl op trekken.
Kreeg gelijk email van bevestuging met leveringsdag. Ik kon de levering tracken. Ik werd steeds op de hoogte gehouden
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.