Christine van Iersel
Ze hebben me heel goed op de hoogte gehouden van status van de levering. Zelfs 10 min van te voren een bericht dat ze er bijna waren.
Ze hebben me heel goed op de hoogte gehouden van status van de levering. Zelfs 10 min van te voren een bericht dat ze er bijna waren.
Snelle levering en goed verpakt. Duidelijke beschrijving om de tuintafel in elkaar te zetten
Snelle levering.
Makkelijk bestellen, snelle levering, vriendelijke bezorgers,die zelfs het zwaarste onderdeel het tafelblad naar de achtertuin brachten.
Heel vriendelijk, snelle bezorging. En je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer ze komen. Uitstekende service.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.