Sieta Scholte
Wij waren thuis en nog heeft de bezorger het voor onze deur geplaatst dus met de verzorger niet tevreden
Wij waren thuis en nog heeft de bezorger het voor onze deur geplaatst dus met de verzorger niet tevreden
Prima!
Met contact bedoel ik: wat eerder info per mail
Bestelling is nooit bezorgd en na lange tijd kreeg ik via blokker te horen dat het bedrag was teruggestort. Jammer.
Was perzies wat ik zocht
de hele afhandeling is goed verlopen prima.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.