Monique Bent
Wel besteld, maar nog niks geleverd gekregen......
Wel besteld, maar nog niks geleverd gekregen......
Heb iets besteld, geleverd door GLS. Was niet thuis, geen briefje bij welke buren. Chatbot "Blokkie" getracht pakketje te traceren,"Blokkie" snapt er niets van. Via retailer getracht pakket te retouneren, kan bestel nummer niet vinden. Lekker dan
Alle contact die heb gehad heeft zich via de bestelling afgespeeld. Maar over de verkoper niets dan goed.
Een zeer plezierige ervaring. Het productwas wat we ons ervan voorgesteld hadden. Het is snel en correct bezorgd en in stevige verpakking.
Gehele bestel en levertraject is prima verlopen. Binnen 2 dagen bezorgd!
Ik bestel een product met twee dagen levertijd en op dag vier krijg ik een mail dat ik de bestelling geannuleerd heb. Daar ga ik niet zo goed op.
Geen sterren ik moet mijn bestelling nog krijgen
Teveel produkten ontvangen. Wil ze retourneren maar verkoper neemt geen contact op ondanks mijn telefonisch ingesproken bericht.
Het zijn goede stevige emmers.
Het product is prima. Helaas hebben we achteraf te veel betaalt.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.