Voordeelketen
Contactinformatie
Over Voordeelketen
Beoordelingen van onze klanten
dik molenaar
Heel snel,pannetje was n beetje klein,verder tevreden hoor
Jackie Bosman
Ik heb naar 1 week mijn bestelling nog niet ontvangen !!!
Reactie van Voordeelketen
we hebben dit voor u nagekeken en de zending is blijven hangen bij een post Nl verdeel punt. We hebben meteen een nieuwe zending voor u aangemaakt die met 1 a 2 dagen bij u aankomt. Excuses voor de vertraging maar helaas buiten onze macht. mvg Voordeelketen
JM Alkemade
snelle levering, goede prijs
Aleida Van der klashorst
Thea Degen
Alles verliep gewoon goed en snel.
M Tuin
Firdaous Bourhardaine
Zo slecht en nooit meer bestellen. Onvriendelijk service
Reactie van Voordeelketen
Hallo Bourhardaine Firdaous, Ik zal morgen ons retouren magazijn navragen wanneer uw pakket retour wordt betaald. Meestal heeft u binnen 1 a 3 werkdagen het bedrag retour op uw rekening. Waarom heeft u ons een negatieve beoordeling gegeven die hier onder staat.? Ik kan mij niet herinneren onvriendelijk te zijn geweest aan de telefoon of per mail , jammer hoor Graag aanpassen indien mogelijk, bedankt. Beste, Bedankt voor u email. Nee nee het gaat niet over u service en behandeling. U was top vriendelijke met mij en zeer goed geholpen. Ik heb dat over de mensen van de winkel blokker. Ze waren zo slecht en onvriendelijk en hebben ze mij niet goed geholpen waar ik was fucking boos. Ze hebben niet aan mij gezegd dat ik via een particulier heb besteld terwijl ik heb gewoon op een blokker website besteld. Zo slecht geholpen!!!
Els Verschuren
alles prima in orde
Corrie Steiger
Fijne wokpan, maat is prima voor 2 personen
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.