Hans Vesseur
Alles was goed, behalve de bezorging door post nl die zou op vrijdag leveren, dat werd toen verzet naar zaterdag en toen werd het maandag
Alles was goed, behalve de bezorging door post nl die zou op vrijdag leveren, dat werd toen verzet naar zaterdag en toen werd het maandag
Uitstekende en snelle levering. En uitermate goed verpakt. Geen enkele negatieve opmerking te plaatsen. Alleen maar positieve reacties.
Bestelling was keurig verzorgd
Wij zijn heel leuk en vriendelijk behandeld en ze nam alle tijd voor ons super
Alles gewoon prima in orde.
Gebruikers info had ook wel in het Nederlands erbij gemogen voor de rest is het een prima radio
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.