Hanny Deuss
Ik had per ongeluk 2x het product on line besteld. Dat is door verkoopster netjes opgelost...werd erover teruggebeld. Verder alle begrip voor mijn fout.
Ik had per ongeluk 2x het product on line besteld. Dat is door verkoopster netjes opgelost...werd erover teruggebeld. Verder alle begrip voor mijn fout.
De bezorgtijd was 2 werk dagen ik had hem op vrijdag besteld maar kreeg hem een week later op donderdagavond pas en dan bel je er achteraan en dan krijg je te horen dat dat niet kan zelfs als je met bewijs komt dus dat kut maar het product is top
Voldoet aan de wensen en snel geleverd
Stofzuiger slaat uit op tapijt. Contact opgenomen met de verkoper, maar tot op heden geen reactie. Jammer..
DPD kon mijn adres niet vinden wat heel raar is, en dan sturen ze gewoon de zending terug met de benaming adres niet compleet slechte service van DPD terwijl er ook een telefoon nummer bij staat dus heel slecht van DPD.
Aankoop ging goed maar aflevering door dynaloqic was kloten zou donderdag gebracht worden me kleinkind hele dag op gewacht krijgen we melding gemist na boze whatsup vandaag dan geleverd
Volgens mij had hij zijn dag niet
Verzorging was goed geregeld en op tijd
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.