Rein Kanselaar
Vlot geleverd
Vlot geleverd
Jammer dat blokker dit niet zelf regeld met deze leverancier! Ik koop tenslotte een product via Blokker. Ik moet mijn geld nog steeds terug krijgen, voor iets wat men niet kan leveren! En niet te spreken over de doorlooptijden van behandeling!!
Alles gewonnen goed
Mooie theepot was een cadeautje voor onze schoondochter die er heel blij mee was.
In het begin vond ik het moeilijk om contactgegevens te krijgen want telefonisch lukte niet maar na nog een paar keer bellen werd ik prettig en vakkundig geholpen.
Nog steeds niet geleverd. Bij de bestelling geeft Blokker aam bel maar met de tussenleverancier zelf bij problemen. Telefonsisch niet bereikbaar, stuur maar mail. Wel reactie terug gehad dat ernaar gekeken wordt. Maandag opnieuw sturen!??
Onvergetelijk proces. Positief
Ik had al eerder zoéen bakje en het werkt goed.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.