Geert Berg
Prima
Prima
Snel geleverd, maar kregen tv met energielabel F in plaats van label A zoals op de blokker site stond. Na contact bleek er helemaal geen A label tv te zijn. T.v. kon wel terug worden gestuurd, maar ja...wel fijne compacte all in tv voor de slaapkamer
Goede snelle bezorging geweldig
Helaas is de tv defect geleverd. Of het goed opgelost wordt weet ik niet. De winkel heeft nog geen contact opgenomen met ons. Ik hoop dat dot snel gebeurd. Het was een verjaardagscadeau voor mijn zoontje. Die is 26 februari jarig
Zowel blokker als de verkoop partner geven of niet thuis, schuiven af, of zijn nalatig. Nooit meer zal ik online iets bij blokker kopen! En ik zal iedereen afraden om iets te kopen bij jullie of jullie partner. Ik ben nog nooit zo behandeld
Goede prijs kwaliteit
snelle levering en verder geen contact met verkoper
Nog altijd niet ontvangen er zou contact worden opgenomen tot op heden nog niets vernomen echt zeer slecht
tevrede en ,snel geleverd
alles netjes verzorgd
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.