AQ-Living
Contactinformatie
Over AQ-Living
Beoordelingen van onze klanten
Lia Verlijsdonk
Mijn bestelling staat nog steeds in het depot Oirschot. Dus wat betreft de bezorgdienst van DPD is waardeloos. AQ.living, ik zou een betere bezorgdienst gaan zoeken.
Marlies Ludikhuize
Doos was kapot bij levering, de poot van de statafel past niet goed op het bovenstel, product werd later geleverd dan op de website vermeld stond.
Maud Vroomen
Het product voldoet niet aan de verwachtingen die op de website beschreven staan en toch mag het niet geretourneerd worden. Ook wordt er niet gezocht naar een passende oplossing. Ik vind dit hele slechte service.
Natascha Pisters
Alles verliep prima snel en netjes en zoals afgesproken goed op de hoogte gehouden
Yvonne van den Oever
ik vond het vervelend om erachter te komen dat we via de blokker veel meer moesten betalen, en dat het via eigen website van AQ-living een stuk voordelig zou zijn geweest.
Maria Jimmink
Super leuke stoelen ! En snelle levering ben heel tevreden.
Joris Wellink
Wanneer jullie iets online zetten, zorg dan dat het ook geleverd kan worden, tot twee keer toe is dit mij gebeurd.
Truus De Brouwer
Goed en correct geleverd.
Krisztina Kecskeméti
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.