Gerda Meijboom
Ik heb niets van ze gehoord en ook nog niets ontvangen.
Ik heb niets van ze gehoord en ook nog niets ontvangen.
Het is een mooie kast maar de gebruiksaanwijzing is niet heel makkelijk. Ook heb ik heel veel problemen gehad met de deuren erin zetten en nog gaan ze niet goed dicht ondanks dat we de deuren hebben afgestelt
Ik heb de dozen nog niet geopend dus ik kan nog niet zeggen of de beschrijving goed is. Ik ga er vanuit dat het goed komt.
Toen wij de kast kochten werd er een levertijd van 10 werkdagen vermeld maar binnen 5 werkdagen stond de kast al in huis. Super snelle levering en vriendelijk personeel zowel bij levering als aan de telefoon.
Bij aankomst bleken 4 lange planken gebroken te zijn. Ik heb direct gebeld met Belomax. Er werd mij verzocht foto's op te sturen van de beschadigde planken. En…. Na een week kreeg ik een volledig nieuw kast thuis gestuurd. Hulde voor zo’n bedrijf!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.