H Hermse
Alleen de doos was zwaar beschadigd.het product zelf was goed verpakt
Alleen de doos was zwaar beschadigd.het product zelf was goed verpakt
Ondanks de duidelijke melding van levering de volgende dag en het ruim op tijd bestellen en betalen, werd het product een dag later dan gevraagd en beloofd geleverd. Zelfs oas svonds tegen 1900 uur. Comm ook ver onder de maat, veel te laat en onvolle
Bleek een retour artikel te zijn, dat ik heb zelf over het hoofd gezien. Maar het kwam zonder doos en met schade op het koffiezetapparaat…..
Ik wil graag de exspresso terug sturen maar ik krijg geen label om mijn palet zonder kosten terug sturen
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak, wij zien dat wij reeds op 15 september een retourlabel hebben aangeleverd via jouw Blokker account. Ook hebben wij begrepen dat je reeds een retourlabel hebt ontvangen naar aanleiding van een gesprek met onze collega. Wij zien dat het pakket nog niet naar ons is verzonden, maar zodra het is ontvangen wordt je binnen 5 werkdagen terugbetaald. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Breezy Returns
Geheel uit elkaar getrokken doos die weer aan elkaar was getaped ontvangen. Hierover ene klacht ingediend bij Blokker waarna mij beloofd is dat Breezy mij binnen 3 werkdagen contacteert. Inmiddels 4 dagen voorbij en niets vernomen.
Beste klant, Wat vervelend om te vernemen dat jouw aankoop niet aan jouw verwachting voldeed. Wij werken met retourartikelen en dit artikel was aangeboden met een beschadigde verpakking. Omdat wij zo milieuvriendelijk mogelijk te werk willen gaan, kijken wij niet naar de staat van de verpakking, alleen naar de bruikbaarheid. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Breezy Retourkansjes
Het product was omschreven als nieuw met geopende verpakking, maar het was duidelijk gebruikt als demo (met aangebrachte stickers). Maakte ook ongelofelijk herrie, dus lijkt erop dat het vooraf niet getest is geweest.
Beste Frank, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons niet helemaal naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor! Bedankt dat je de moeite hebt genomen ons feedback te geven, dit kan ons helpen om onze service te verbeteren zodat soortgelijke kwesties niet meer voor hoeven te komen. Je geeft aan dat het ontvangen product afweek van de omschrijving. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor! Wij zien dat je gebruik hebt gemaakt van onze gratis retourservice en dat de terugbetaling reeds door ons in gang is gezet. Ook is jouw klacht reeds doorgevoerd naar ons magazijn zodat de tests en omschrijvingen nog strakker worden gecontroleerd. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. We wensen je nog een fijne dag toe!
Beschadiging kwam niet overeen met wat in de site stond! Artikel was vies en niet goed dus gelijk retour gestuurd!!
Beste Lya, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons niet helemaal naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor! Bedankt dat je de moeite hebt genomen ons feedback te geven, dit kan ons helpen om onze service te verbeteren zodat soortgelijke kwesties niet meer voor hoeven te komen. Je geeft aan dat het ontvangen product niet overeen kwam de omschrijving. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor! Wij zien dat je gebruik hebt gemaakt van onze gratis retourservice en dat de terugbetaling reeds is voldaan. Ook hebben wij jouw klacht doorgevoerd naar ons magazijn zodat zulke misverstanden in de toekomst worden voorkomen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. We wensen je nog een fijne dag toe!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.