F. de Oliveira
Alles was goed!
Alles was goed!
Duidelijke display. Horloge zit goed om je pols. Gegevens van de waarden voor je gezondheid, zijn voor mij allemaal aanwezig. Kortom zeer tevreden met deze Smartwatch!!
Alles was naar wens
Zeer tevreden over de afhandeling in de winkel en van de bestuurder van de aflevering
totaal geen problemen met bestellen netjes en snel geleverd en goed ingepakt
Om de bestelling retour te sturen moet ik eerst een formulier opvragen. Dat vind ik lastig. Waarom geen formulier ingesloten bij de bestelling? Dan gaat het retourneren sneller. Maar dat zal vast niet de bedoeling zijn heb ik het idee.
supersnelle levering, zoals beloofd, en het apparaat is zoals het op de website stond.
Het gezegde: "vandaag besteld, morgen thuis" klopt helemaal.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.