Mariëlle de Munck
Niet aan de raden!! Product was zeer slecht verpakt waardoor ik een beschadigd artikel ontvangen heb. Na contact opnieuw hetzelfde verhaal … erg balen en heb nog steeds mijn geld niet terug!!!!!!!
Niet aan de raden!! Product was zeer slecht verpakt waardoor ik een beschadigd artikel ontvangen heb. Na contact opnieuw hetzelfde verhaal … erg balen en heb nog steeds mijn geld niet terug!!!!!!!
Gewoon goed
Gewoon top, en snel geleverd 👌
Onze bestelling een houten fotolijst was slecht verpakt en was daardoor beschadigd. Gebeld en kregen een nieuwe de andere lijst hoefden we niet te retourneren. Geweldige service nu een onbeschadigde lijst gekregen
Dutchdo heeft het verkeerde product geleverd, er zou een juist product geleverd worden, maar ik wacht nu al twee weken! Vandaag 29 januari 2023 een mail gestuurd. We wachten af.
We zijn tevreden .
Het product komt overeen met de beschrijving van het product. Super snelle levering en uitstekend verpakt.
We zochten een fotolijst van 45 x 35 buitenmaat, maar op de website staat hij vermeld als 30 x 40, dus zonder randen. Ben blij dat ik hem gevonden heb maar was nog niet zo eenvoudig.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.