Fietsaccessoires
Contactinformatie
Over Fietsaccessoires
Beoordelingen van onze klanten
Nasim Khawatir
Was niet de volgende dag in huis zo als in de beschrijving stond
bas de clercq
prima product grootverpakking prima prijs
J Kamps
Product, levering, verpakking en leversnelheid conform de omschrijving. Gewoon goed!
Gino Semler
Product is gewoon prima. Levering zou volgende dag in huis zijn, dat werd 5 dagen later (Zonder erover te berichten). Klantencontact is niet bereikbaar met de telefoon. Prima dat het wat langer duurt, maar dan duidelijk en eerlijk over zijn
Remko Streep
Peter Bakker
De bezorging verliep via GLS dus was weer even wennen aan de gebrekkige onjuiste informatie over de bezorging. Is natuurlijk druk in december, dat snap ik ook, maar hier kan je als ontvanger geen pijl op trekken.
E.J Warrington
Kreeg gelijk email van bevestuging met leveringsdag. Ik kon de levering tracken. Ik werd steeds op de hoogte gehouden
Lynn Haamers
Verkeerde maat opgestuurd maar echter bleek dat de fout bij Blokker lag verkeerde maat op de site vermeld. Dus al met al slechte ervaring.. gelukkig heeft fietsaccessoires.nl alles opgelost nu hopen dat mijn geld snel wordt teruggestort.
Joost Drevel
Verkeerd product geleverd (zilveren fietswiel ipv zwart wiel) en geeft schuld aan Blokker; die zou product op site hebben staan dat niet leverbaar is. Ook blijkt 28 ipv 26 inch fietswiel te zijn geleverd. Deze verkoper heeft z’n zaken niet op orde.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.