Charlotte Hengeveld
Beschadigd product binnen gekregen. Contact proberen te zoeken. Echter telefonisch niet te bereiken en ook geen reactie op mail.
Beschadigd product binnen gekregen. Contact proberen te zoeken. Echter telefonisch niet te bereiken en ook geen reactie op mail.
Niks op aan te merken, snel geleverd wat beloofd was, fijn!
een antwoord krijgen (telefonisch) is (nog?) niet gelukt. Niet duidelijk of product geschikt is voor keramisch koken
Pannenset ontvangen, maar een glazen deksel kapot. Een paar keer per mail contact hierover gehad maar na 1 week nog steeds niets ontvangen.
goed en beleefd en vriendelijk
mooie pannenset
Er ontbreekt schroefje om de steel aan de steelpan te monteren. Meteen contact opgenomen met Ha ma, wordt steeds niet opgenomen, mail gestuurd wordt niet op gereageerd. Klantenservice Blokker contact gehad wordt ook niets mee gedaan. Erg slordig!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.