Walter Blaauw
Wandklok komt overeen met de beschrijving evenals de beschreven levertijd. Het product werd goed verpakt aan huis geleverd. Gemakkelijk op te hangen en het is een aanwinst in huis. Zowel het product als verkoper is een aanrader.
Wandklok komt overeen met de beschrijving evenals de beschreven levertijd. Het product werd goed verpakt aan huis geleverd. Gemakkelijk op te hangen en het is een aanwinst in huis. Zowel het product als verkoper is een aanrader.
Beter kan niet!
Meer informatie hoe je het product gebruikt. Welke temperatuur verdraagt het product? Hoe reinig je het product?
Nog steeds niets ontvangen, wel betaald.
Na een week nog niet geleverd en geen updates ontvangen van de externe verkoper ondanks dat het voorradig zou zijn volgens de website.
Tot heden 28 mei het weegschaaltje niet ontvangen. Geen bericht van HomeLiving ontvangen dat de levering vertraagd is.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.