Kevin Van ter Beek
18 mei bestelling geplaatst. Op 25 mei nog niets ontvangen.
18 mei bestelling geplaatst. Op 25 mei nog niets ontvangen.
Snel gekregen!
Ik kan alleen beoordelen de snelheid van leveren. Ik heb geen enkel contact gehad met de verkoper, alleen via Blokker. Misschien komt dat nog want ik heb het product teruggestuurd, omdat het niet aan de verwachtingen voldoet.
Ik moest het retour sturen, maar daar word je onzeker van of ie wel aankomt. Het antwoordnummer klopt namelijk niet.
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de retourzending. We willen graag meer details over uw ervaring horen. Als u ons kunt laten weten waar u precies tegenaan liep, zou dat zeer nuttig zijn. Alvast bedankt voor de moeite. sandra@horendgoed.nl
prima goede keus gemaakt
Bestelling brievenbuspakket komt 3 dagen later aan 👍 PostNL, is al de zoveelste x dat het veel later aankomt dan dat er gezegd wordt.
Beste Wilma, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! We zijn er trots op dat je tevreden bent met onze service. We zullen zeker contact opnemen met PostNL over de vertraging. Het lijkt erop dat er momenteel behoorlijk wat problemen zijn met hun dienstverlening. Met vriendelijke groet, Sandra van Spil Horend Goed
De beschrijving was summier, de dect telefoon kan ik niet verbinden met mijn modem, Er zitten veel functies op deze telefoon, de gebruiksaanwijzing is veel te beknopt. De werking van SOS knop is onhandig voor dementerenden.
Bedankt voor uw feedback over onze DECT-telefoon. We betreuren het dat u problemen heeft ondervonden bij het verbinden met uw modem en dat de beschrijving als summier werd ervaren. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen de gebruiksaanwijzing herzien om deze informatiever te maken. Wat betreft de SOS-knop begrijpen we dat deze mogelijk onhandig kan zijn voor dementerenden. Mocht u verdere vragen of hulp nodig hebben bij het instellen van uw DECT-telefoon, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te assisteren. We stellen uw feedback zeer op prijs en streven ernaar om onze producten en diensten te verbeteren op basis van klantinzichten. Met vriendelijke groet, Sandra van Spil Horend Goed
Bij versturen was er een fout gemaakt. Ik kreeg een ander product dan ik besteld had. Ik heb hun opgebeld en ze stuurde me het juiste product en een duidelijk retourformulier. de volgende dag had ik dit al binnen. Heel goede service.
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze service. We vinden het vervelend dat er een fout is gemaakt bij het versturen van jouw bestelling, maar we zijn blij dat we het probleem snel hebben kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben direct actie ondernomen zodra we op de hoogte waren van de fout. Het doet ons plezier te horen dat je het juiste product en een duidelijk retourformulier hebt ontvangen binnen de volgende dag. We hechten veel waarde aan klanttevredenheid en doen ons best om eventuele fouten snel recht te zetten. Nogmaals bedankt voor je begrip en vertrouwen in onze service. We hopen dat je tevreden bent met het ontvangen product. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te helpen.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.