Hoyz
Contactinformatie
Over Hoyz
Beoordelingen van onze klanten
e meijer
Wordt Vlug geleverd
Baukje de Vries
Zeer snelle levering
Sylwia Kalkucka
Lia Dolders
clara van Ekkendonk
zeer tevreden met de aankoop en snel geleverd.
Pauline Haas
Het kleed moest ik wassen door de verschrikkelijke synthetische geur. Na de correcte wasbeurt op 30c is het kleed vol witte strepen en ziet het er niet meer uit.
Sharon Lodder
We missen 6 schroeven. Dit product gekocht bij Blokker. Aan hun dus doorgeven. Maar nu gaan hun dit niet oppakken en doorzetten...nee dat moeten wij dan gaan doen naar externe verkoper. Ja dag.... dan hadden we toch gelijk daar besteld??
Esther Reus
Alles duidelijk op website en snelle levering met vriendelijke bezorger
M Le Blansch
Heel goed verpakt en snelle bezorging.
Als je een product wilt retourneren kan je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Alleen met behulp van deze retourinstructie kan je het pakket gratis* aan ons retourneren.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaande mailadres en telefoonnummer.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden teruggestuurd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terug stuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan de retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
* Een standaard pakket kan GRATIS worden geretourneerd (lichter dan 20 kilo en kleiner dan 175x78x58 cm).
Voor zendingen met afwijkende afmeting en/of gewicht moet je rekening houden met de volgende retourkosten:
- zending zwaarder dan 30 kilo: €30,-
- zending groter dan 175x78x58 cm: €30,-
En dan wordt de zending netjes bij je opgehaald (omdat deze niet kunnen worden verstuurd met een reguliere bezorgdienst). Vraag ons gerust naar de voorwaarden.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.