Joelle Dorgelo
Zeer slechte communicatie, niet de telefoon op nemen. Op het bandje zijn ze open van 08.00-17.00 uur maar als ik 08.30 bel. Zegt de telefoon dat ze gesloten zijn en als ik 16.30 belt is er ook niemand meer aanwezig. Heel vreemd
Zeer slechte communicatie, niet de telefoon op nemen. Op het bandje zijn ze open van 08.00-17.00 uur maar als ik 08.30 bel. Zegt de telefoon dat ze gesloten zijn en als ik 16.30 belt is er ook niemand meer aanwezig. Heel vreemd
Zou geleverd worden door GLS maar men krijgt totaal geen indicatie voor de tijd van leveren.
Goede afhandeling bestelling, vlotte levering. Goede verpakking. Goed product
Na het product te hebben betaald ,kwam de bestelling niet door Hier achteraan gebelt en daarna was alles ok Service was verder prima
Tevreden
Er is niet gecommuniceerd over de bezorgtijd en daardoor werd het pakket elders bezorgd, wat ik heel vervelend vond en niet nodig.
👍🏻Tevreden
Bij de aflevering van de koekenpan bleek deze aan de zijkant te zijn ingedeukt waardoor het deksel niet paste. Ik heb toen heel voorzichtig met een doek in de pan en tang de deuk voorzichtig uitgebogen hetgeen prima is gelukt.
bestelling gedaan. bestelling ontvangen maar ontbreek en product. geen contact met de verkoper mogelijk
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.