Mustapha Bouazzaoui
Bij deze bedrijf 2x top niet zoals bij sommige bedrijven waar ik ervaring mee heb gehad. >BLOKKER IS AL SINDS 1996 DE WINKEL WAAR IK SHOP EN HOOP NOG JAREN DAT HET BLIJFT BESTAAN.
Bij deze bedrijf 2x top niet zoals bij sommige bedrijven waar ik ervaring mee heb gehad. >BLOKKER IS AL SINDS 1996 DE WINKEL WAAR IK SHOP EN HOOP NOG JAREN DAT HET BLIJFT BESTAAN.
Prima snel en goed
Helaas geen Nederlandse handleiding bij het product. Klein min puntje...
I never received my package
Bestelling retour gezonden moest hiervoor een retouretiket aanvragen van €1.49 ! schande. Blokker vermeld op haar site dat ALLE retouren vrij van kosten zijn.
Snel en duidelijk!
Aflevering werd gedaan door producent aan de deur te zetten bellen en wegrijden zonder te wachten dat deur open gedaan werd
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.