Monique Staffhorst
Fijn bedrijf, alles klopt!
Fijn bedrijf, alles klopt!
Het ging perfect. Vrolijk iemand
Alles prima geregeld
Super fijn geholpen door deze verkoper. De geleverde lamp deed het niet en de verkoper stuurde meteen een nieuwe batterij maar ook dit loste het probleem niet op dus had ik een dag later een nieuwe lamp binnen en deze werkt perfect.
Het was goed verpakt, en snel bezorgd.
De 5 sterren zeggen genoeg
T&t code klopte niet. Volgens de mail van blokker zou het door GLS worden verstuurd. Daar kon ik een 14 cijferig nummer invoeren, welke ik niet had. Contact opgenomen met Lifestyle en gaven aan niet met GLS te verzenden en stuurden mij de juiste code
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.