Kamla Jankipersad
Niks
Niks
De verkoper krijgt an mij een dikke 10. Heel klantvriendelijk, geinterresseerd , veel kennis van zaken.
Beschrijvingen kunnen wat duidelijker!
Slechte voorlichting van Chinees rommel! Kunst leder is gewoon plastic. Levering niet compleet. Wel snelle levering, maar DPD weigert de dozen met lift naar boven te brengen. Kortom slecht!
Beste Tonnie, helaas heeft u ons beoordeeld met 2 ster. U geeft aan dat uw bestelde product Chinese rommel is, dat de levering niet compleet is en dat DPD weigert om de dozen mee naar boven te brengen. Mijn excuses voor al deze ongemakken. Ik heb direct voor u nagekeken en ik zie dat wij u reeds hebben voorzien van de retourinstructies. We horen uiteraard graag van u wanneer het retourneren is gelukt, zodat wij een terugbetaling in orde kunnen maken. Dat DPD de bestelling niet tot de voordeur brengt, ligt helaas buiten onze macht om. Wij huren DPD in om zendingen af te leveren, maar zijn helaas niet verantwoordelijk voor de manier hoe zij dit doen. Toch mijn excuses. Fijne dag, Mandy
Bestelling is niet geleverd Mail gestuurd Geen reactie na 4 dagen terwijl ze aangeven binnen 24 uur te reageren.
Beste Annet, helaas heeft u ons beoordeeld met 1 ster. U geeft aan dat de bestelling niet is geleverd en dat u na 4 dagen geen reactie heeft ontvangen. Ik heb het direct voor u nagekeken en ik zie dat wij op 14-02 op uw mail hebben gereageerd dat wij contact gingen opnemen met de bezorgdienst en dat we spoedig bij u terugkomen. Helaas zijn wij geheel afhankelijk van de reactietijd van de bezorgdienst en is het niet mogelijk om dan binnen 24 uur terug te komen. Dat wordt ook nergens vermeld. Ik zie dat de zending intussen bij uw buren is geleverd en ik hoop dat u deze ook al heeft afgehaald. Bij verdere vragen kunt u uiteraard contact met ons opnemen via de mail of via de telefoon. Fijne dag vandaag. Vriendelijke groet, Mandy
Pakket werd uren eerder bezorgt dan afgesproken maar dit kwam wel toevallig goed uit
Pakket ging snel naar bezorging. Alleen zou ik aanbevelen een andere bezorgservice te nemen. Nog steeds mijn pakket niet ontvangen, wel al 6 bezorg momenten gekregen.. nu ineens vertraagd?? Pakket zelf kan ik dus nog niet beoordelen.
Nog niks geleverd en hierover geen communicatie…..we wachten nog steeds!
Beste Wilma, Helaas heeft u ons beoordeeld met 1 ster. U geeft aan dat er nog niks is geleverd en dat hierover geen communicatie plaatsvindt. Ik heb het direct voor u nagekeken en ik zie dat de zending inderdaad wat moeite heeft om door Packs geleverd te worden. We zijn hier al over in contact met Packs. Ook zie ik dat wij al regelmatig contact hebben gehad met u hierover. We zitten er bovenop en willen ook dat de zending spoedig bij u geleverd wordt. Helaas zijn we hierin afhankelijk van de bezorgdienst, Packs in dit geval. Fijne dag, Mandy
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.