MaxiMondo
Contactinformatie
Over MaxiMondo
Beoordelingen van onze klanten
William van der Geer
Had het idee dat dit product eerder verkocht was. Batterijen waren niet bijgeleverd terwijl dat wel in de beschrijving staat en de batterij klep was beschadigd. Verder qua levering prima. Product werkt naar behoren.
Vera Kreeft
Heel fijn
Fred Verdelman
Mis alleen een aankoopbon. Altijd noodzakelijk bij eventueel reclameren
F Grave
Alles naar wens 👍
Peter van der Linden
Tom Verhaar
Super stofzuiger voor een knappe prijs
Ineke Petersen
Zeer snelle levering, keurig verzorgd.
j vliek
Hennie Kitslaar
Fijne broodplank, alleen de maat is een beetje groot voor de standaard keukenlades. Je hebtb weinig ruimte voor andere spullen.
Als je een product wilt retourneren kun je een met behulp van ons online retourformulier het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.