Marion van Beem
Bij de website bij Blokker stond voor 21.30 besteld de volgende dag in huis. Het heeft in totaal toch 3 dagen geduurd voordat ik het product ontvangen had. Het is een leuk makkelijke wekker.
Bij de website bij Blokker stond voor 21.30 besteld de volgende dag in huis. Het heeft in totaal toch 3 dagen geduurd voordat ik het product ontvangen had. Het is een leuk makkelijke wekker.
Levering van Nedis is supersnel en uitstekend, maar de afhandeling met DHL is ronduit slecht. Geen briefje in de brievenbus als je pakket elders wordt afgeleverd.
Gezellige en een vlotte bediening ook op bestelling per erg vlot. Bedankt hier voor .groetjes Henk Brusse.
Een week veder nog niet mijn bestelling ontvangen!
Track en Trace niet ontvangen
Bestellen en bezorgen ging prima. Het pakket was wel erg beschadigd. (DHL) Inhoud was nog wel goed.
papierversnipperaar is via online blokker besteld dus geen contact met leverancier
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.