Paagman
Contactinformatie
Over Paagman
LET OP: verzending is niet altijd gratis, maar de getoonde prijzen zijn wel altijd inclusief verzendkosten. Onze factuur bevat hiervan een specificatie; deze sturen wij u op verzoek toe.
Beoordelingen van onze klanten
Ellen Van Aken
Product was niet leverbaar en daar kwamen we pas achter nadat wij hen gingen bellen. Zeer vervelend want de website beloofde ons bezorging op de volgende dag en er was deze keer echt haast bij.
C. Beumkes
Ron Wy
David de Jongh
Mijn pakket heb ik nog steeds niet ontvangen, mede doordat deze is teruggestuurd onder het mom “dat ik deze niet wilde aannemen” echter was ik niet thuis en is deze niet bij de buren afgeleverd in een opslagplek.
Nicole Pape-Walraven Borst
Gerard Mertens
Men heeft het verkeerde artikel, nl een agenda gestuurd. Hierop heb ik gereclameerd en verzocht om het goede te sturen. De agenda heb ik per kerende post terug gezonden. in een tweede mail werd mij verzocht om opnieuw te bestellen. heb ik niet gedaan
Thom Dol
Goed is goed.
PAM Banis
Hans von Stein
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.