Quality-Shops
Contactinformatie
Over Quality-Shops
Beoordelingen van onze klanten
Henk Van Westerhuis
Gewoon weg top
Peter-Jan de Werker
Thijs Remeeus
DHL is een slechte keus dan staat er afgeleverd en later weer in sorteercentrum. Afhandeling van annulering is 👍 en netjes mijn geld terug
Joy van Wingaarden
Bestelling is snel verwerkt. Het enige nadeel is het werd bezorgd door DHL, waar ik nog nooit een goede ervaring mee heb gehad. Nu ook weer, ik was thuis maar mijn bestelling is naar een DHL punt gebracht. Werkt niet in het voordeel van de verkoper.
W van Maanen
Snelle levering, geen gebruikshandleiding voor de losse onderdelen, weet nog niet waar ik 1 onderdeel moet plaatsen. Eris geen contact met de verkoper geweest, kan ik dus niet beoordelen. Wel tevreden over het product
Sevim Karakas
Storm paraplu was goed ingepakt. Zonder schade ontvangen.
A Voskanyan
twee keer toe besteld maar beide keren verkeerde product ontvangen. contact gehad, blijkt dat zij die product niet op voorraad hadden. verkeerde informatie bij de beschrijving. ik moet nog mijn geld terug krijgen (10 dagen)
Annelies Poot
Jenilee Sabiran
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.