Joep veenhuizen
Geen sterren ik moet mijn bestelling nog krijgen
Geen sterren ik moet mijn bestelling nog krijgen
Teveel produkten ontvangen. Wil ze retourneren maar verkoper neemt geen contact op ondanks mijn telefonisch ingesproken bericht.
Het zijn goede stevige emmers.
Het product is prima. Helaas hebben we achteraf te veel betaalt.
Prima en accurate service
vind het een zeer onduidelijk geheel vwb de levering, eerst een mail van dpd dat het bezorgd zou worden: NIET dus dag later dat het bezorgd zou worden bij de dpd- afhaalpunt…Nee dus, Daarna een mail dat het retour ging, en gister wél bij dpd punt.
Bestelling geplaatst op 2 juli, vandaag (10 juli) nog niets ontvangen!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.