C.A. Goossens-Nelemans
De bestelling ging goed en snel zonder problemen
De bestelling ging goed en snel zonder problemen
Er is geen contact geweest met de verkoper. Vreemde vraag
De hapjespan is zoek geraakt bij DPD.. Blokker klantenservice gebeld jullie hebben een mail naar Tristar Europe afgelopen dinsdag en tot nu niks gehoord.. Dus er is nog steeds geen actie ondernomen. Dit is niet zo als het hoort. Mvg .
Er is geen verbinding te vinden moest blokker klantenservice gebeld en die hebben mij geholpen slechte service van Tristar
Ik heb nog geen contact gehad met de verkoper
Correct behandeld en snel bezorgd.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.