G Meenink
Eerste levering was beschadigd, na contact met medewerker van de Garde, zeer snelle levering van een andere sjoelbak👍
Eerste levering was beschadigd, na contact met medewerker van de Garde, zeer snelle levering van een andere sjoelbak👍
De bezorging kwam laat in de avond, dat vond ik persoonlijk vervelend. Ik had het dan liever de volgende dag gehad. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Verder heel tevreden.
Gewoon volgens afspraak goed
Heel netjes ingepakt. Keurig.
prima bezorging , goed verpakt, snelle levering, werkt goed staat stabiel ,goede beschrijving voor grond anker
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dit word enorm gewaardeerd.
Besteld op 17juli en pas bezorgt op 24juli na diverse tel. De hulp van de klantenservice van van der Garde was goed.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie). Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.