Mara Joosten
Levering niet ontvangen. En lange wachttijd bij klantenservice
Levering niet ontvangen. En lange wachttijd bij klantenservice
Twee auto lampen van 12volt besteld en bij aflevering een autogordel ontvangen. Wat een snelle probleemloze levering zou moeten zijn, mondt uit in een langdurige zaak.
Poppenfietsstoeltje retour,helaas had mijn kleinkind die al. Eerst via chat, kon bij een blokkerfiliaal retourneren. Volgens filiaal kon dat niet. Nu al vele mails later nog geen retourlabel, misschien morgen. Nooit meer ways! Niet van deze tijd.
Goedemiddag, Wat vervelend om te vernemen dat het retourproces niet naar wens is verlopen. Ik vind het ook vervelend om te lezen dat u naar een Blokker filiaal bent gestuurd om te retourneren terwijl dit inderdaad helemaal niet kan, dit horen de Blokker medewerkers van de chat zelf ook te weten. Ik zie dat wij in de mail contact hebben gehad en wij u onze retourinstructies hebben toegestuurd. Helaas zie ik in het portaal nog geen retour verzoek. Ik ga u daarom meteen mailen met een retourlabel, u zult dit vandaag nog ontvangen. Ik wens u nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Maaike
Ben super goed geholpen, en ben daar heel tevreden over.
Prima product
Ik heb compleet een ander product geleved gekregen. Erg vervelend. Kan gebeuren natuurlijk. Maat qua afhandeling hebben ze wel een paar steken laten vallen. Ondertussen nog steeds m'n betaling niet ontvangen. Waardeloos
Later geleverd dan beloofd
Beste meneer van Rietschoten, Wat vervelend dat uw bestelling later dan verwacht is geleverd! Ik zie dat deze inderdaad enkele dagen vertraging op heeft gelopen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak! Ik wens u een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Melanie
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.