extra maatregelen bij Blokker in verband met coronavirus

Update: 10 februari 2021


Momenteel is het erg druk bij de klantenservice. Kijk voordat je contact met ons opneemt of het antwoord op jouw vraag te vinden is op onze klantenservice paginas.



Online bestellen:

Jouw online bestelling wordt geleverd via PostNL bij jou thuis. Houd onze website in de gaten voor de actuele levertijd. Je ontvangt een track & tracé bericht wanneer PostNL het pakket bij ons heeft opgehaald.  


Vertraging bij bezorgdiensten

Als gevolg van de maatregelen is het iets drukker bij de gebruikelijke bezorgdiensten. Hierdoor kan jouw bestelling vertraging oplopen. Houd daarom altijd onze website goed in de gaten voor de meest actuele (bezorg) informatie. Uiteraard doen onze medewerkers iedere dag hun uiterste best om onze klanten te blijven helpen, ook in deze tijd.


Bellen&bestellen:

Als gevolg van de maatregelen van het kabinet zijn onze winkels alleen geopend voor het afhalen van een bestelling. Je kunt jouw bestelling telefonisch doorgeven aan de winkel bij jouw in de buurt. De winkelmedewerker verzamelt jouw bestelling. 4 uur later kan jij je bestelling al ophalen en reken je contactloos af bij het ophalen.

Lees meer over bellen&bestellen>>


Retourneren van producten

Zolang onze winkels alleen voor afhalen open zijn, is bijbestellen, ruilen of retourneren helaas niet mogelijk.


1.Online aankopen:

Retourneren is op dit moment niet mogelijk in onze winkels. Jouw online aankoop kan je retour sturen via één van de 3000 Post- NL locaties, met behulp van het retourformulier. Ons retouradres is:

Blokker B.V.

Antwoordnummer 14538

4190 ZX Geldermalsen



2.Aankopen in de Blokker winkel of afgehaald bij de Blokker winkel:

Retourneren van de aankoop die je hebt gedaan in de Blokker winkel of bestelling die je daar hebt afgehaald kunnen op dit moment niet geretourneerd worden. Wanneer onze winkels weer open gaan voor winkelbezoek kan je natuurlijk weer terecht in onze winkels voor het ruilen/retourneren van je online aankoop. Bewaar je aankoopbewijs en product (in originele staat inclusief verpakking) goed. Door de sluitingsperiode van de winkels hebben we ons retourtermijn verlengd naar 100 dagen.

Lees meer over ruilen en retourneren>>



Garantie op onze artikelen

Zolang onze winkels alleen voor afhalen open zijn is het voor ons op dit moment niet mogelijk om je met jouw garantievraag te helpen. Zodra onze winkels weer volledig open mogen voor winkelbezoek, helpen wij je graag hiermee verder. De periode dat onze winkels gesloten zijn vanwege de Corona maatregelen, wordt niet meegeteld in de garantietermijn.

Lees meer over onze garantie voorwaarden>>


Product reparaties  

Zolang onze winkels alleen voor afhalen open zijn is het helaas niet mogelijk om reparatieverzoeken aan te nemen. Voor een aantal merken kun je direct bij de leverancier zelf terecht. Ook zijn er een aantal merken die reparaties aannemen via de website www.e-care.nl . Staat het merk van jouw artikel hier niet tussen of heeft het merk van jouw artikel geen eigen reparatie mogelijkheid, dan helpen wij jou hier graag mee verder zodra onze winkels weer volledig open mogen.


Extra maatregelen als de winkels weer opengaan

Als de maatregelen vanuit de overheid het toelaten om onze winkels weer te openen staat veiligheid voor onze klanten en onze medewerkers voorop. Kom je naar de winkel dan is het belangrijk dat je je houdt aan de onderstaande regels:


1.    Houd 1,5 meter afstand, rondom de winkel, in de winkel en bij de kassa.

2.    Kom bij voorkeur alleen naar binnen, maar met maximaal 2 tegelijk.

3.    Kom niet naar de winkel met een verkoudheid of griepklachten.

4.    Koop doelgericht.

5.    Betaal contactloos (pin of mobiel).

6.    Wij moeten letten op het aantal klanten in de winkels, dus gebruik altijd een winkelmandje en als het te druk is, dan kun je gevraagd worden eventjes buiten te wachten.

7.    We adviseren iedereen een mondkapje te dragen tijdens het bezoek aan een van onze winkels.

8.    Volg altijd de aanwijzingen van onze medewerkers op.


Daarnaast hebben we zelf ook extra hygiënemaatregelen, we hebben in al onze winkels schermen voor de kassa, onze winkelmedewerkers wassen zeer regelmatig hun handen en houden ook 1,5 meter afstand.​


We bevoorraden onze winkels wekelijks. Het kan zijn dat er een verhoogde vraag naar bepaalde artikelen ontstaat en deze daardoor tijdelijk niet leverbaar zijn. Onze medewerkers helpen je graag in de winkel verder met advies voor alternatieven of informatie rondom wanneer iets weer binnenkomt. Kijk voor de actuele aangepaste openingstijden op: blokker.nl/winkels