C. Möricke-Klein
Bestellen was eenvoudig en de bezorging was vlot en punctueel. Bij de productinformatie miste ik de mededeling dat de warmhoudplaat maar één stand heeft.en niet van laag tot hoog is in te stellen, zoals bij m'n vorige.
Bestellen was eenvoudig en de bezorging was vlot en punctueel. Bij de productinformatie miste ik de mededeling dat de warmhoudplaat maar één stand heeft.en niet van laag tot hoog is in te stellen, zoals bij m'n vorige.
Tevreden
Snel en juiste levering.
Het product was achteraf niet op voorraad, ik zit nog te wachten op mijn geld dat ik heb betaald.
De beschrijving van het artikel geeft prima weer wat het is en kan.
Onverwacht snelle levering 👍👍👍
snelle levering.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.