Hans Gerritsen
Bestelling werd snel verstuurd. Helaas raakte het "zoek" bij de transporteur maar Van der Garde heeft er alles aangedaan dat het toch nog op tijd arriveerde. En de communicatie daarover ging prima.
Bestelling werd snel verstuurd. Helaas raakte het "zoek" bij de transporteur maar Van der Garde heeft er alles aangedaan dat het toch nog op tijd arriveerde. En de communicatie daarover ging prima.
Ik heb online besteld omdat ik de droogmolen met een hoesje er bij wilde kopen. In ons Blokker winkel was niet meer op voorraad. Dus inline besteld omdat die bij de partner ,met een hoesje bij was €125,00. Tot mijn verbazing geen hoesje er bij.
Op de site stond de pan als geschikt voor alle warmte bronnen maar dat blijkt niet juist te zijn. Ik heb ook nog steeds mijn geld niet terug. Teleurgesteld
Trunkrs zou de bezorging doen maar was na 2 keer niet komen het pakket kwijt. Via van der Garde warenhuis geregeld dat een andere firma, gls, het pakket zou bezorgen. Wat ook goed gelukt is.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie). Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.