Marieke Lammertink
Perfect 👌🏻
Perfect 👌🏻
Online besteld en netjes afgeleverd
Jammer dat er geen optie was om af te halen bij afhaalpunt (of Blokker)
Me pakket is verdwenen. DPD doet heel weinig, komt neer regel zelf met leverancier. Ik heb het pakket afgegeven aan een bewoner van de flat. Zoek maar uit wie het is, ik heb me werk gedaan. Dit vind ik niet normaal, wat een gemakzucht.
Nog steeds niets ontvangen.
Prima geholpen. Mijn naam is Maria Elenbaas, niet elebaas!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.