BrightInnovations
Contactinformatie
Over BrightInnovations
Beoordelingen van onze klanten
Mieke Kuijpers
Ik wil het apparaat retourneren en heb een mail gestuurd. Daarop krijg ik een linkje naar het retourformulier en die link die werkt niet. Dit heb ik twee dagen geleden aangegeven per mail maar daar wordt niet op gereageerd.
G.J. Steenbergen
Het apparaat dat ik had gekocht werkte niet juist. Inmiddels retour verzonden.
F. Vos
Caroline Sitskoorn
Stevige matjes die in de vaatwasser kunnen.
Peter Van Pelt
Super!
P. de Wilde-Weber
Waardeloze ervaring. Apparaat doet het niet. Er is geen contact mogelijk met deze firma. Als ik geweten had dat ik het product niet bij Blokker bestelde had ik het niet gedaan. . Dus ook in Blokker ben ik erg teleurgesteld omdat Blokker zich niet
Greet Visser
GH Kok
Bestelling niet ontvangen! Wel betaald! 27 november 2023 Telefonisch niet te bereiken! Bij klantenservice Blokker gemeld! Blokker neemt contact op met de leverancier . Wacht op een verklaring-levering 4 dec 2023
Nel Verbeek
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.