Tinie Kosmeijer
Met de verkoopprijs is niets mis. Het product daar en tegen valt tegen. De prijs kwaliteit verhouding is niet goed. De verkoopprijs is aan de hoge kant voor het product. Het voldoet niet aan mij verwachting.
Met de verkoopprijs is niets mis. Het product daar en tegen valt tegen. De prijs kwaliteit verhouding is niet goed. De verkoopprijs is aan de hoge kant voor het product. Het voldoet niet aan mij verwachting.
Prima koffer
Ga zo door alles was goed en perfect
Prima communicatie
Lekker vlotte levering
Snelle reactie, goede service, Er was keuze uit drie hulp opties en de hulp was op dezelfde dag verleend . Ik ben zeer tevreden
De koffer oogt wat zwakkig, maar ik ben er nog niet mee weg geweest. Ik had graag op voorhand op de website aangegeven wanneer het bezorgd moest worden. Nu moest ik op de mail wachten.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.