Bep de Vocht
Ik heb nog steeds geen weegschaal.
Ik heb nog steeds geen weegschaal.
Snelle levering
Product is heel goed alleen de bezorging door DHL is ondermaats Post nl is een beter vervoerder en op tijd
Ik vind dat het lang duurt voordat het product in huis is en er zat niet eens een verzenddoos omheen.
niet tevreden met het product, maar zie tot nu toe geen mogelijkheid artikel terug te sturen. Blokker en Inventum schuiven de verantwoordelijkheid hiervoor naar elkaar toe. Ik heb gelezen in een artikel van de Rijksoverheid dat de verkoper, u dus,
Na 7 dagen was de bestelling nog niet aangemeld bij DHL. Ik heb de bestelling afgezegd .
Zowel de technische info en levering was correct en keurig afgeleverd door DHL binnen aangegeven tijd.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.