Marius van de Laar
Snelle levering, goed verpakt. Juiste en correcte informatie
Snelle levering, goed verpakt. Juiste en correcte informatie
Niet slecht,toch heb ik een mededeling over mijn bestelling. 1pakket bij de deur geweigerd zodat ik mijn teveel betaalde bedrag zou ontvangen. Tot nu toe is het niet verwerkt. €32,99 moet ik terug krijgen. Zou graag mijn geld terug .
Netjes op tijd verzonden en geleverd, product voldoet volledig aan de verwachting en zelfs meer. Dik tevreden!
Alles keurig en snel bezorgd
Prima, PostNL had weer eens niet juist geleverd, heb de verkoper gebeld, en deed NIET moeilijk en heeft nieuwe artikelen gestuurd! Super!
Producten besteld en volgende dag in huis
Over de bezorging en verpakking zeer content. Maar er zit in de verpakking niets in het Nederlands bij, zelfs de handleiding ook niet, ik moet maar gokken. Dus een beetje minder blij. Vriendelijke groeten M.Michielsen.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.