Jeanet Grondsma
retourneren gaat niet gemakkelijk (je moet een e-mail sturen voor een verzendlabel) en het duurt allemaal erg lang voordat je iets hoort en je geld terug krijgt.
retourneren gaat niet gemakkelijk (je moet een e-mail sturen voor een verzendlabel) en het duurt allemaal erg lang voordat je iets hoort en je geld terug krijgt.
Bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Na berichten op app.krijg ik ook geen antwoord op mijn vraag.
Algeheel oordeel is volstrekt onvoldoende omdat het verkeerde artikel is geleverd en omdat na melding geen blijk is gegeven dat deze fout zal worden hersteld laat staan wanneer. Ik denk niet dat dit op het conto van de bezorger is te schrijven
Heel vriendelijk
Geen levering op tijd
Excuses voor het ongemak. We hebben u gecompenseerd en hopen dat u weer tevreden bent.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.